Bijna vertrekken - Reisverslag uit Capelle aan den IJssel, Nederland van Joyce Briemen - WaarBenJij.nu Bijna vertrekken - Reisverslag uit Capelle aan den IJssel, Nederland van Joyce Briemen - WaarBenJij.nu

Bijna vertrekken

Blijf op de hoogte en volg Joyce

29 Oktober 2014 | Nederland, Capelle aan den IJssel

Het is dan echt bijna zo ver. Over minder dan twee weken vertrek ik naar Curaçao... De spanningen van het vertrek komen steeds meer, ga de mensen hier toch wel een beetje missen! Vooral m'n lieve mannetje, die stiekem niet wil dat ik ga maar het ook wel heel leuk vindt dat ik ga.

Zo'n beetje alles wat geregeld moest worden is geregeld. Er zijn nog maar vier dingen die gedaan moeten worden. 1: het afmaken van de critical movie voor het project. 2: afspraak bij de kapper maken (moet er wel op mn best uitzien natuurlijk..). 3: gesprek bij stageplaats voor de afstudeerstage die start als ik terug kom (die is op 4 november,, spannend!!!). 4: koffer inpakken. Voor het laatste puntje ben ik toch wel een beetje bang.. Hopen dat alles past en dat de koffer niet te zwaar wordt, en wat moet er eigenlijk allemaal mee..?? Het zal vast allemaal wel goed komen, maar de lijst met spullen wordt toch wel elke dag een klein beetje groter....

Nu nog de dagen aftellen (13!!!!!)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joyce

Actief sinds 21 Okt. 2014
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 6916

Voorgaande reizen:

11 November 2014 - 23 Januari 2015

Curaçao

Landen bezocht: