Alweer een paar dagen thuis - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Joyce Briemen - WaarBenJij.nu Alweer een paar dagen thuis - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Joyce Briemen - WaarBenJij.nu

Alweer een paar dagen thuis

Blijf op de hoogte en volg Joyce

25 Januari 2015 | Curaçao, Willemstad

hallo allemaal.

Mijn laatste verslag. Ben ondertussen al een paar dagen thuis en daar ben ik alweer lekker aan gewend geraakt :) ik zit weer op een lekkere bank, slaap in een lekker bed naast mn lieve vriendje en heb weer warm gedoucht!!
Ik mis wel het lekkere warme weer van Curacao en de sfeer die op het eiland hangt. Curacao is toch mijn thuis geworden en heeft een speciaal plaatsje in mn hart gekregen.

Mijn fotoboek is ondertussen besteld en heb al veel mensen weer gezien.

Heel erg bedankt voor het lezen van mijn verslagen!!

Groetjes,
Joyce

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joyce

Actief sinds 21 Okt. 2014
Verslag gelezen: 1480
Totaal aantal bezoekers 6902

Voorgaande reizen:

11 November 2014 - 23 Januari 2015

Curaçao

Landen bezocht: