De eerste dagen - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Joyce Briemen - WaarBenJij.nu De eerste dagen - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Joyce Briemen - WaarBenJij.nu

De eerste dagen

Blijf op de hoogte en volg Joyce

13 November 2014 | Curaçao, Willemstad

Daar zijn we dan!! Het bloedhete Curaçao. Na bijna 12 uur reizen zijn we dan echt aangekomen. De vlucht zelf was een lange zit, maar werd goedgemaakt met veel eten en drinken en een leuk tv-schermpje voor m'n neus. Bij aankomst op het vliegveld was de warmte van Curaçao al goed te merken.

Max de taxichauffeur stond al op ons te wachten en reed ons met keiharde muziek aan naar het studentenhuis. Het huis is veel groter dan verwacht en er zijn daarom ook meer medestudenten dan verwacht. Het uitzicht als we onze kamer uit lopen is echt prachtig! Je ziet een groot stuk helderblauwe zee waar meestal wel boten op varen. Dit verhaal schrijvende zit ik hier ook van te genieten :)

De eerste avond waren we uitgenodigd om met Max de taxichauffeur mee te gaan. Hij bracht ons bij een prachtige bar aan het water en na een avondje hangen en dansen heeft hij ons het hele eiland rondgereden (ookal was dat omdat hij mensen moest ophalen en wegbrengen).

De tweede dag liep rustig. Er is een auto geregeld en we hebben boodschappen gedaan. Verder heb ik de hele dag rond het zwembad gehangen. Woensdag is het hier Cabana avond, dus ook het eerste feestje is een feit.

Vandaag wordt het als het goed is onze eerste stranddag.

• 13 November 2014 - 19:10

Katinka:

Lieve Joyce,

Fijn dat de reis goed is verlopen!! De zin 'het bloedhete Curacao' klinkt als muziek in mn oren!!!
    Hele fijne tijd en wacht op je volgende verslag!
    Xx